itSMF Latvia sniedz vairākus ieguvums kā sabiedrībai tā arī tiešajiem tās dalībniekiem. Sabiedrībai - IT pakalpojumu nozares attīstība atbilstoši labākai praksei. - IT pakalpojumu kvalitātes līmeņa izaugsme. - Sabiedrības informētība par labāko praksi IT nozarē. Dalībniekiem - Iespēja uzlabot izpratni par labāko praksi IT pakalpojumu pārvaldībā, kas ļauj uzlabot IT pakalpojumu kvalitāti. - Speciālistu pieredze un zināšanas organizācijas un individuālai izaugsmei. - Iespēja mācīties no citu pieredzes IT pakalpojumu pārvaldībā. - Iespēja saņemt palīdzību dažādu, ar IT pakalpojumiem saistītu, problēmu risināšanā. - Izpratne par IT pakalpojumu saņēmēju vajadzībām. - Fokusēšanās uz pakalpojumu piegādi, kas ir nepieciešami biznesam. - Iespēja apmainīties ar viedokļiem gan pakalpojumu piegādātājiem, gan lietotājiem. - Iespēja veidot organizācijas viedokli. - Avīze (divreiz mēnesī saņemt Starptautiskā itSMF izdevuma ServiceTalk elektronisko versiju). - Iespēja veidot organizācijas viedokli, kā arī sniegt ierosinājumus ITIL attīstībai (ietekmēt sagatavošanā esošās ITIL literatūras sagatavošanu piedaloties tās publicēšanā.). - Atlaides ITIL literatūrai un dalībai konferencēs. - Saite uz uzņēmuma mājas lapu (itSMF Latvijas nodaļas mājas lapā internetā izvietots saite uz uzņēmuma mājas lapu). - Paziņojumi presei (iespēja publicēt itSMF Latvijas nodaļas mājas lapā internetā uzņēmuma gatavotus paziņojumus presei, kas saistīti ar itSMF). |
itSMF Latvija >